Sejemput Pengalaman Juadah Makanan

Wednesday, June 14, 2006

Pengalaman sejemput ingatan

Hi.... Salam buat rakan-rakan yang sudi berkongsi pengalaman yang sedang, masih dan telah kulalui... Kata orang belajarlah dari pengalaman walau seciput mana ... Kata orang timbalah pengalaman orang lain yang mana sesuai dan baik untuk diri sesaorang itu.... Padaku yang mana-manalah asalkan mahu belajar dan mahu ambil tahu......

Aku dikenali dengan nama N.... dipanggil abang N

Pengembaraanku bagaikan seekor ular menyusur akar dan belantara ...... dan aku bagaikan seorang vgabond setia meneruskan pencarian.....

Rakan Chat

Ini kisah benar pengembaraan N dalam dunia chatting.Sungguh tidak percaya dan kurang yakin pada mulanya 'chatting' adalah wadah mencari partner/kawan apa sahaja.Dunia siber boleh dibawa ke alam realiti untuk menjadi kenyataan.

Semenjak aku ditawarkan kerja sebagai guru ni, aku cukup risau mendengar kabar angin yang bertiup.Jawatan inipun hanya sebagai guru sandaran sahaja setelah aku beberapa bulan menjadi penganggur terhormat dengan memegang ijazah dari sebuah universiti. Itu pun setelah aku dah mula jenuh mendengar leteran abah dan rungut ibu kerana mereka kata aku ni memilih kerja sangat.
Sudah tidak tahan rasanya, nasib baiklah aku ada kawan lama yang bekerja di Pejabat Pendidikan Daerah yang membuka tawaran pengambilan guru sandaran. Jadi, peluang untuk mengelakkan diri dari terus menjadi bahan rungutan ini tidak kulepaskan begitu sahaja.

Sememangnya aku tahu bahawa diri aku ni tidak layak untuk menjadi pendidik, tapi apa boleh buat. Sudah keadaan yang memaksa aku untuk melupakan ketidakbolehanku itu. Borang permohonan aku isi alah kadar aje, tidak mengharapkan sangat. Tapi bila dah rezeki itu telah ditentukan milik kita, dan ia memang benar akan menjadi milik kita tanpa kita sangka sekalipun. Aku menerima surat jawapan dengan perasaan berbelah bagi juga sebab aku takut nanti aku tak mampu untuk menunaikan tanggungjawab yang telah diamanahkan atas bahuku ini.

Namun, abah dan ibu mula tersenyum mendapat berita itu kerana mereka tahu anak gadis mereka ini memang boleh memikul amanah itu.

“ Ah, mereka tidak tahu keadaan aku sebenarnya!” Bisik hati kecilku.

Aku mengeliat kesedapan.Putingku dinyonyot dan dihisap.Buah dadaku diramas-ramas perlahan dan kuat.Aku merenggek dan mengerang.Terasa sentuhan lidah,bibir,mulut dan tangan lelaki itu membuatkan cipapku basah.Aku terangsang.Tubuhku mengelinjang,dan aku mendepan dan membelakangkan badanku disebabkan sentuhan lelaki itu membuatkan aku berasa sedemi -kian.

'Bang sedap..,"desahku sambil aku memegang,mengocok dan membelai zakar Abang N.

"Ko juga best sayang....ko suka difuck...U love it sayang?"

"Yes bangg...yes want your cock in me,this big,hard and strong dick,"jawab ku sambil mengulom kepala kote Abang N,menghisap -nya dan mengigit manja.Abang N mendesah dan menjerit kecil lalu meramas cipapku pula.

Abang N ni teman chatterku.Seorang suami orang yang bermasalah berusia 45thn.Teman chater dari webnet veterankl.

I love to be fucked by him.Abang N yang mengenalkan dunia persetubuhan ini.Dan aku amat menyenanginya.Abang N yang memecahkan daraku.Dia yang dapat kegadisanku.Aku bahagia menjadi wanita dan menyerahkan piala itu kepadanya.
Sejak aku diperkenalkan dunia making love ini,aku amat senang dan menyukainya.Aku begitu setia ke Abang N walaupun aku tahu aku hanya dapat difuck dan Abang n bahagia bersetubuh dengan aku.

"Semua orang fuck sayang.Tapi sayang sebagai wanita kena tahu dan maklum,fucking ni satu art.Setubuh tu satu seni.Jadi sayang kena belajar seni ini dan menjadikan ia satu seni yang dapat menambat hati partner dan menyenangkan diriku,"nasihat Abang N ketika daraku diambil oleh Abang N.

Kami baru selesai bersetubuh,aku keletihan selepas klimaks beberapakali.Abang N melontar dan memberikan beberapa tips.

"Orang lelaki ni cari apa bang masa setubuh?"tanyaku agak naif ketika itu.

"Sayang,lubang cipap kalau dah masuk batang membesarlah.Tambah kalau sudah melahirkan anak.Jadi lubang faraj ni kena jaga,kena ketat dan ada lawan.maknanya ada gigitan dan kemutan.Bab ni selalunya wanita tak ambil peduli.Hanya yang prihatin yang ambil berat,"kata

Abang N sengih sambil memeluk tubuhku dan mengucup dahiku,"Jadi untuk senantiasa ketat kena makan jamu atau lain-lain ubatan yang sesuai dipasaran.Nak ada gigitan atau kemutan mestilah bersenam.Senam kemutan."

Sambil Abang N bercakap,aku mengulum batangnya.Batangnya besar,panjang dan keras.Mula-mula aku takut juga melihatnya, tetapi lama-lama sudah biasa.Kalau tak pegang dan tak dikulum tak puas hati.Tambah kalau lama tak berjumpa.

Abang N dalam kegelian sambil meramas buah dadaku."Jadi sayang kena jaga body.Jaga cipap dan elakkan dari berbau.Ayang suka cipap dijilat dan disedut?"

"Sure and yes,"jawabku sengih dan seronok."I love it."

"Pompuan tak kisah mengenai saiz batang kote Tati.Janji kote tu tegang dan keras biarpun pendek atau kecil.Fungsi kote untuk memberikan kegelian dalam lubang faraj ayang atau mana-mana wanita.Tak semua wanita suka batang yang besar sangat atau panjang sangat.Kata orang pendek atau mahal rezeki,"tambah Abang N mengusap belakang tubuhku.

Abang N sengih kerang.Giginya putih melepak bukan gigipalsu. Tall and fit gentleman.Tak berbau dan tak berperut buncit. Stylish.Good fucker to me.

"O bang fuck me..."pohonku sudah tak tahan bila buah dadaku difuck,dinyonyot puting dan diramas perlahan dan kuat.Aku dah cair dan berair.

Batang kote Abang N sudah keras.Aku mengambil posisi doggie.Aku mahu Abang N fuck aku cara doggie.Abang N membetulkan posisi meminta aku tonggek menghadapkan cipapku ke atas.Lalu aku stoop meletakkan kepala ku ke bantakl dengan menaikkan punggung ku tinggi.

"Ohhhhh....urghhhhhhh...."aku menjerit kecil bila kepala kote Abang N menerobos masuk,kemudian mengerak perlahan untuk memasukkan semua batangnya ke dalam lubang cipapku dari belakang.Aku merasa ada yang sendat dalam lubang cipapku yang kini berlendir.Batang yang besar itu mula digerakkan keluar dan masuk,perlahan mula-mulanya kemudian deras.Aku beriaksi melawan pompaan Abang N.Dia memegang bahuku kuat sambil menghenjut batanjgnya ke dalam lubang farajku.Aku dapat merasakan geseran batang dan dinding faraj.Geli dan ngilu.Aku merenggek,aku mengerang,aku mengigit batang zakar Abang N.Dinding farajku mengemut batang

Abang N.Tujahan kontol Abang N mengenai g spot farajku.

"O dear nice.Kemutan ayang kuat.Sedap dan geliiiii,"kata Abang N sambil menghenjut laju di belakangku dan meramas buah dadaku yang bergayutan.Sambil menghenjut Abang N memberhentikan gerakan keluar masuk batang zakarnya,untuk mengizinkan dinding farajku mengemut dan mengigit keliling batang zakar Abang N.Dalam pada itu aku memutar punggungku clockwise atau anti clockwise.Abang N selkalu berdesah menjerit bila aku bertindak demikian memainkan batang kotenya dalam lubang cipapku.

Aku menjerit-jerit.Dalam chalet yang agak jauh dari chalet lain di resort itu aku dan Abang N fucked each other well.Aku memang kuat mengerang dan menjerit bila difuck.I enjoyed fucking selepas diambil kegadisanku oleh Abang N.

"Urgggggghhhhh...Abangggg I am cummingggg.....abanggg faster fuck me .......i kuarrrrrrr..."jeritku sambil mengikut pompaan Abang N yang keras dan laju.

Aku memang mahu difuck sejak aku diperkenalkan fucking.Kalau tak dapat aku boleh kesasar.Gian atau blurr.Tapi aku bukan boleh difuck oleh sesiapa sahaja.No way.Bab itu aku jaga.

"No way,Tati can be fucked by every Tom ,Dick and Harry." gitulah cakap-cakap mamat-mamat yang sampai ketelingaku. "Mereka semua fikir dan agak aku ni masih virgin."Aku hanya senyum sahaja.Rahsia itu yang tahu Abang N dan aku sahaja.

Kalau ko semua tanya kenapa aku serahkan cipapku kepada leleki senior dan veteran.Ntah..aku sendiri tidak mampu menjawabnya. Yang nyata aku rela dan mahu dia menyetubuhi dan mendapat daraku.I don't care.

Itupun setelah mengenalinya.Setelah lebih setahun kami berkawan dan chatting.He treats me well.Abang N sabar.Dia tidak meminta untuk fuck Tati,tetapi Tati yang meminta dia menjadikan Tati seorang wanita.

Kini aku berjumpa dengan Abang N sebulan sekali.Puas hendak mencari alasan semasa duduk dengan keluargaku.Namun aku dapat juga bertemu dengan buahatiku itu dan kami mempergunakan waktu pertemuan kami itu dengan sebaik mungkin.We fuck mad and like the sky is falling down.As if there's no tomorrow.

Walau bagaimanapun, sekurang-kurangnya surat jawapan itu akan menyelamatkan aku untuk seketika. Namun aku sendiri pun tidak tahu setakat mana ia mampu menyelamatkan aku.
Aku ada mendengar desas–desus dari adik-adik yang mengatakan bahawa ada orang telah datang merisik aku. Terkejut gila aku dibuatnya.

Aku masih belum memikirkan lagi untuk menjadi isteri, suri rumah tangga apatah lagi ibu. Lagipun aku masih belum bersedia untuk memasuki alam rumah tangga.

Lagi giler - kalau mereka tahu aku NO VIRGIN - mampuih.Apakah bakal suamiku boleh menerima yang aku tidak ada dara.Bahawa dara aku telah diragut oleh Abang N,lelaki berusia 45tahun seddang aku baru menjengah 24tahun.I lost my virgin ketika usia ku 23tahun. O migod!!!!!

Harap-harap, tawaran guru ini akan membantu menyelamatkan aku yang dalam keadaan genting dan kritikal ini. Sekurang-kurangnya aku ada alasan untuk menolak pinangan sesiapa sahaja dengan mengatakan bahawa aku ingin menumpukan perhatian pada kerjaku terlebih dahulu untuk mencari pengalaman.

Lagipun aku tahu perangai abah dan ibu yang tidak pernah memaksa aku untuk memenuhi kehendak mereka. Cuma harapan mereka itu yang akan membuatkan aku jadi serba salah untuk tidak memenuhinya.

Ada waktu aku suka juga dapat berkhidmat jauh dari keluarga. Bebaslah aku sikit.Tak perlulah aku mencari alasan untuk menerima kunjungan Abang N.
Pembaca yang disayangi....ikuti pengembaraan vagabond veteran ini dalam dunia chatting yang direalitikan.

Wahai kekasih hatiku, sesungguhnya engkau adalah tergolong dalam kalangan yang amat kusayangi. Sukamu adalah kegembiraanku dan dukamu adalah kesedihanku jua.
Ketahuilah olehmu sayangku,Sesungguhnya kehidupan ini penuh dengan onak dan duri serta seribu kemungkinan yang telah ditakdirkan tuhan. Dalam seribu kemungkinan itu, kita adalah salah satu darinya.

Tidak seorang pun diantara kita yang tahu akan rezeki, jodoh serta ajal maut dirinya sendiri. Oleh itu, bersabarlah kiranya telah tiba takdir Tuhan untuk orang yang kita sayangi. Ujian Allah itu ada hikmah di sebaliknya. Dan redhalah kiranya ketentuan Allah telah tiba untuk dirimu sendiri.

Siapalah kita di sisi Tuhan untuk mempertikaikan takdir dan ketentuanNya.

Sayang,Dunia ini bukanlah hanya milik kita. Tapi ia telah dianugerahkan tuhan untuk seluruh makhlukNya untuk diuji, Siapakah diantara kita yang paling bersyukur? Hitunglah olehmu akan anugerah Tuhan. Pastinya tiada terhitung.

Apakah aku menyalak langit?

Telah kupohon dari Tuhan agar suamiku berubah.Agar suamiku memberi sedikit perasaan dan tumpuan.

Bukan aku minta kekayaan.Jauh sekali harta benda.yang kupohon perhatian,kasihsayang dan apresiasi aku sebagai isteri yang telah memberikan kepadanya tiga orang cahayamata.
Aku tidak boleh menyalahkan sesiapa.Aku yang bertugas sebagai seorang penolong pengarah di sebuah jabatan kerajaan.Gaji aku agak lumayan,lebih besar dari gaji suamiku.

Aku diperhamba oleh suamiku.baik duit ringgit dan juga tubuh badanku.Aku menyayangi dan menyintai dia namun dia,suamiku take for granted.Semua hal rumah aku yang tanggung - dari sekcil bil sehinggalah sebesarnya.

Malah rumah yang kami diami ini adalah pembelian hasil dari loan kerajaan yang aku berkelayakan memilikinya.Aku sendiri hairan kenapa suami aku bertindak begini.Dia hanya tahu membayar hutang keretanya.

Ishhhh .... kalau hendak diceritakan banyak yangmenyakitkan hati.Tension namun tekanan ini terpaksa aku hadapi juga mahu atau tak mahu.

"Ko jangan lebih...nanti aku tingalkan ko..."begitu nada cabaran atau ancaman suamiku.
Lelaki yang aku kasihi dan sayangi,kini sanggup melontarkan kata-kata sedemikian setelah aku turut sama membantu membina rumahtangga ini.
Hatiku pedih bagai dihiris.Tidak pernah aku melawan lelaki yang aku kasihi dan sayangi.

"Jangan ingat ko yang kuar duit belanja,ko nak lebih-lebih.Aku suami,aku boleh buat apa aku suka,aku ketua keluarga.,kalau aku tak izinkan ko bekerja,kau tak boleh act juga,"herdik suamiku, Hasan(38thn) lagi.

Hasan memandang kepada Tini(33thn) menyampah.Tini,wanita yang dikasihi dan dicintainya satu waktu dulu,kini menjadi isterinya dan melahirkan iga orang zuriatnya.Dia menyampah kerana dia merasakan Tini mula mencabar kedudukannya.Statusnya.Tini sudah berjawatan dan dia masih berada di tahap itu,seorang posmen biasa.

Aku frust.Aku mula bosan.Bila waktu terluang aku berjinak-jinak dengan chatting.Aku lebih gemar berada dalam chenel veteran webnet masa itu.Dalam chatting aku boleh mengeluarkan apa yang terbenam atau terbuku dalam dadaku.

Ramai chaters yang mahu berkenalan.Aku melayan juga.Ramai yang chatting SEX - ada yang aku layan ada yang aku tidaklayan. Namun aku berpegang kepada chaters pertama yang aku chat.Nick dia Man1Luv - seorang lelaki veteran berusia 45(thn),Abang N, berkeluarga dan seperti diriku bermasalah juga.

Kami sering bertukar maklumat dan masalah.Abang N sering menasihatkan.Kami masing-masing sukakan keluarga dan menyayangi keluarga kami.

"Loving does'nt means owning.Mengasihi tak semestinya memiliki.We can love each other in our own way.Itu sahaja commitmentnya,"kata Abang N pada ku.
Aku menghayati kata-katanya.At least ada lelaki yang memberikan perhatian.Yang memberikan sedikit nasihat dan pandangan.Dan I like it.Pada ku filsofi dan kata-kata itu menangkap hatiku.
Agak nervous juga nak berdate dengan Abang N.Malumlah bab dating ni sudah dekat sepuluh tahun tidak dibuat.date untuk kerja adalah.Tapi date liesure ini jarang.Namun peluang date ini berlaku apabila aku berada di kawasan utara - di Penang sebenarnya.Dan kebetulan Abang N juga berada di Penang waktu itu.

Infact - kami chatting bila waktu terluang.Paling tidak kami sms selalu juga.Itulah pendekatan dan perhubungan kami membuatkan kami rasa akrab walaupun belum pernah berjumpa.

Wow segak,kacak dan berpendidikan tinggi Abang N.Boleh tahan and appealing.Cair juga walaupun aku rasa aku muda but it is nice to have a man senior than you for a friend.
So kali pertama we met at Cititel Penang.Kekok juga aku walaupun Abang N menyuruh kita menjadi kawan biasa atau kawan lama.Buangkan rasa malu yang menahan atau menghalang kita supaya lebih terbuka dan tidak formal.Aku mencuba dan setelah beberapa waktu dengan Abang N,aku rasa comfortable dengannya.

"You're swit..nice figure.Presentable..what more do u want?" kata Abang N memuji aku sambil tersenyum dan memegang gelas jus tembikainya.

"Biasa je bang.Normal wanita,tapi hubby dah tak sukerr,"jawabku pula.

"Comeon,sampai satu waktu kita kena cari apa yang kita suka nak buat.Suami atau isteri juga ada rasa mau keluar,mau mencari apa yang dimahukan,"tambah Abang N yang berkemeja batik malam tu.Kebetu

Kebetulan kami duduk di hotel yang sama.Aku simple sahaja orangnya,taklah tinggi tapi gempal sikit berblaus hijau muda, tudung hijau nipis dan kain hitam. bersandal.

Aku rasa selesa dan comfortable dengan Abang N.Kami kenal lama juga melalui chatting.Sms begitu juga.Though kami sama-sama in Kl but kami belum pernah date atau berjumpa.Kami selalu juga bertalifon.Itu sahaja but NO meeting.

Biasalah chatting.Bila kita dah comfortable dengan chater regular kita hal salam kelambu pun kita citerkan.Semua ni akibat tension dan ketakpuasan yang kita hadapi.Sex peribadi suami isteri juga dihamburkan.No two ways about that.

Maka adalah fantasia-fantasia yang dicerita dan kisahkan.Aku menjadi berani dewngan Abang N dalam chatting.Selalu bertanya pengalamannya.Aku juga berpengalaman hanya dengan suamiku.Abang N bertanya direct mahu mencuba.Aku tidak menjawab.Hati mahu tapi rasa berani tu belum ada.

Namun unsangkarable.... aku pula yang tidak tahu malu.Lupa malu sebab asyik masyuk dan senang sekali berada dengan Abang N.

You know what? Kisah-kisah sex dan fantasia yang kami chat dan fonkan menjadi kenyataan walaupun kali pertama aku bertemu dengan Abang N.

Pertama kissing Abang N.Mak oiii membuatkan aku kelemasan dan cukup melayang terawang-awang.Tersekat nafas bila dikapuk dan dibelai lalu dicumbui dan dicium,tambah dipeluk.Kelemasan itu menghangatkan deria rasa.Sentuhan-sentuhan Abang n ke bahagian-bahagian yang belum pernah diterokai selama ini membuatkan aku hancur.

"Tini...your small tits and nice boobs,round,firm and lovely dear,"puji Abang N sambil menyonyot puting tetek dan meramas susuku.

Aku berasa terangkat menerima pujian Abang N.Setuhan tapak tangan,sedntuha bibir dan jilatan lidahnyake tubuhku membuatkan aku khayal dan mula bernafsu.Aku lupa dunia luar yang kuhadapi ialah Abang N di dalam bilik hotel mewah.

"Umhhhhhh cipap you wangi,tembam,tundun you tinggi Tini,"puji Abang N sambil menjilat lurah cipap ku,kemudian memainkan lidahnya dalam lubang farajku.

"Makkkkk..naper u lick kat situ bang? It feels nice ..so nice...,"kata ku sambil merenggek dan mengeluh.

"Husband you tak lick atau tongue kat situ?"tanya Abang N,"How do you feel..."

"Nice I love it.dah geliiii...Husband tak lick camtu.Acah-acah sahaja."jawabku dan mula merasa ngilu dan geli dijilat kemudianmengelejat dan mengeliat bila Abang n menyedut lubang cipapku bagaikan hendak terrkeluar organ-organ di dalam tubuhku.

"Urghhhhhhhh.....Baang N.....urghhhhhhh I kuarrrrr,you are a good licker..."kataku berani,aku sendiri terkejut dengan keberanianku.Abang N adalah lelaki kedua dalam hidupku yang menyenbtuh tempat sulit dan tubuhku.

Dan dengan perbuatan Abang N sedemikian aku menjerit dan mengerang kuat setelah mendapat klimaks.Cipapku berlendir dan Abang N masih meneruskan jilatan dan sedutannya.kami berkucupan dan bertukar rasa.Aku benar-benar horny.





Ingatlah kiranya engkau mengumpul seluruh kekayaan memenuhi bumi ini dan engkau beramal selama lima ratus ribu tahun sekalipun untuk membayar harga hanya sebiji mata, ketahuilah sesungguhnya tempat bagimu adalah neraka kerana engkau telah berhutang denganNya.
Tetapi, Dia tidak pernah meminta sedemikian rupa. Memadailah bagiNya untuk melihat kita benar-benar menjadi hambaNya. Mengabdikan diri buatNya, tuhan yang memiliki semesta alam. Tuhan Yang Maha Pengampun walaupun dirimu datang kepadanya dengan dosa dan noda setinggi bergunung.
Dialah Tuhan Yang Maha Pemurah, tidak pernah melambatkan rezeki walaupun hidupmu penuh dengan kederhakaan. Dialah tuhan Yang Teramat Tahu walaupun engkau kunci dan sembunyikan rahsia hidupmu nun jauh disudut hati yang gelap gelita.
Dialah tuhan Yang Maha Pengasih, selangkah engkau rapat kepada -Nya, sepuluh langkah Dia merapatimu. Dialah Raja bagi sekalian raja walaupun engkau berkuasa memerintah seluruh isi dunia ini. Dan sesungguhnya, segala-gala yang terdetik di hati dan terlintas di fikiranmu itu adalah milikNya jua.
Duhai kekasih, duhai sayang,Sesungguhnya tidakku miliki emas permata walaupun sebesar biji kurma untuk ku hadiahkan buatmu, namun sudilah kiranya dirimu menghayati pesananku ini buat pedoman dalam melayari bahtera kehidupan yang penuh bergelombang ini.
Juga aku tidak memiliki sesuatu untuk kuberikan padamu sebagai bukti tanda kasihku padamu, tetapi ketahuilah, ku punya hati yang padanya kubina tugu kasih dan sayangku dengan penuh keikhlasan serta kukalungkannya jambangan bunga taqwa. Dan kini aku serahkan segala-galanya pada tuhan.
Ingatlah, kiranya takdir tuhan telah tiba buatku untuk menemuiNya tak kuminta apa-apa darimu. Cukuplah sekadar segugus doa dan fatihah buatku, agar kutenang di tempat peristirehatan sementara serta halalkan makan dan minumku dan maafkan kesalahanku terhadapmu dari hujung rambut sampai ke hujung kakiku. Atau kiranya engkau masih lagi berdendam terhadapku, tuntutlah pembalasannya nanti di hadapan tuhan Yang Maha Adil PengadilanNya. Dan nasihatku buatmu, bersabarlah. Usah ditangisi pemergianku ini dan simpanlah air mata mu itu kerana banyak lagi perkara yang bakal engkau tangiskan di dalam hidupmu nanti.
Sayangku,Walaupun ku tak dapat hidup di sampingmu, tetapi memadailah buatku untuk mati di pangkuanmu. Salam ampun dan maaf dariku buat semua dan teristimewa buatmu SAYANG!!!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home